Moja rada jest taka, aby sprawdzać materiały, z jakich smycze są wykonane. Im doskonalszy producent tym trwalsza smycz i dłużej będzie to dobra reklama dla firmy. Znaczące jest również to, aby smycz miała trwały i bardzo dobrze widoczny nadruk. Wówczas cała kampania promocyjna przyniesie efekty, które będą zadowalające dla firmy.
Myślę, iż jeżeli ktoś nie za niesłychanie wie czy smycz reklamowa z logo firmy dla mikro firmy się przyjmie to trzeba zamówić małą liczba. W ten sposób można się przekonać, a jednocześnie nie trzeba ryzykować ogromnych wydatków. Sam tak robię i wiem, iż to się opłaca.
Na pewno smycze reklamowe z nadrukiem na kursach biznesowych to najtańsza forma reklamy. To, dlatego tak wiele firm z tego korzysta. Ryzyko jest zerowe, bo tylko można na tym zyskać. Jeśli uczestnicy szkolenia nie będą chcieli smyczy to zawsze się je komuś rozda.